Nybörjare:

Träningen kommer bestå av en blandning av teknik, kondition,smidighet och styrka. Träningen vi erbjuder passar för både killar och tjejer. Har du ingen tidigare erfarenhet av kamsport eller träning över lag så är det inga problem, alla är välkomna!

 

Fortsättare: (PAUSAD)

Steget efter nybörjare. Här tränar du som tränat en termin i nybörjarna och vill fortsätta utvecklas. I denna grupp tillhör den som så småningom vill börja tävla eller den som gärna fortsätter motionsträna eller utvecklas ännu mer. Genom att visa intresse för att tävla finns möjligheten att hoppa upp till avancerade gruppen förutsatt att tränaren tycker att du är redo.Du väljer inte själv att du är redo, du kommer bli tillfrågad av din tränare. Tills dess, träna hårt! träna smart!

 

Avancerad/Tävlingsgrupp:

Detta är den Högsta grupp vi har. Här tränar dom som tävlar. eller dom som fått förfrågan av ansvarig tränare att träna i denna grupp. I denna grupp Tävlingstränar man, vilket skiljer sig lite från den vanliga träningen. Har man ambitioner om att tävla så är det hit man vill!

 

Veteranboxning:

I denna grupp som även kallas "Gubbaboxningen" tränar du som gärna vill hålla igång, även om kroppen kanske inte är som den en gång var. Det blir ett lagom tempo, mycket nostalgi och ett gött tjöt på träningarna! Kunskapsnivån är inte i fokus, alla gubbar och gummor är välkomna!

 

Fredagsfys:

På fredagar sammlas alla från dom olika grupperna för att gemensamt köra ett fyspass. Det kan vara allt från stationsfys till fys på säckarna. Alla medlemmar är välkomna!

 

Sparring:

Endast för dig som tränar i Fortsättningsgruppen eller Avancerad/Tävlingsgruppen i både Thaiboxning och MMA. Här blir det sparring hela passet. 

 

Mitsträning:

På detta pass kommer vi fokusera på mitsträning eller teknik. Även detta pass är endast för Fortsättargruppen och Avancerad/Tävlingsgruppen i Thaiboxning och MMA.

 

MMA-Drillar:

På detta pass är ALLA som tränar MMA välkomna. Vilken grupp du tränar i spelar ingen roll. Vi kommer köra "Drillar" (ett sätt att repetera tekniker) hela passet. Det är vväldigt nyttigt för alla som tränar att få repetera teknikerna!